18 Kasım 2007 Pazar

İbrahim Sadri'den Sesli Şiirler

İBRAHİM SADRİ / Bırakma beni
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Bırakıp Gittiğin Kadarız
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Ben Sana Mecburum
Dinle

İBRAHİM SADRİ SESLİ / Benim Çocukluğumda
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Ben Aşkı Satın Aldım
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Bekir Nihat Semahat
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Aşkın Yolu
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Anne
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Ali Munzur
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Aldırma Reis
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Adam Gibi
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Masal
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Kuş Hatıraları
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Kırmızı Araba
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Kaldırımlar
Dinle

İBRAHİM SADRİ / İstanbul Üstüme Düşer
Dinle

İBRAHİM SADRİ / İstanbula Kar Yağıyordu
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Ihlamurlar Çiçek Açtığı Zaman
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Hüzün Şiirleri 2
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Hüzün Şiirleri 1
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Haziran
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Hayattır Kardeşim
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Hani Yar
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Gülnare
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Gönül Yıkılmadı
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Geriye Dönen Adam
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Eylül Yağmuru
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Ellerimizin Büyük Boşluğu
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Taş Senin
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Siyah Gözlerine Beni de Götür
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Şişelere Mandal
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Sirkeciden Tren Gider
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Sevda Sokağı
Dinle

İBRAHİM SADRİ / Sensiz Kalan Bu Şehir
Dinle

Hiç yorum yok: