18 Kasım 2007 Pazar

Uğur Arslan'dan Sesli Şiirler

UĞUR ARSLAN / Ben 19undaydım
Dinle

UĞUR ARSLAN / Bayram Gecesi
Dinle

UĞUR ARSLAN / Aziz Yarim
Dinle

UĞUR ARSLAN / Aslan Parçası
Dinle

UĞUR ARSLAN / Altın Hızma
Dinle

UĞUR ARSLAN / Al Sende Dursun
Dinle

UĞUR ARSLAN / Adı Mehmet
Dinle

UĞUR ARSLAN / Yıldız Gözlüm
Dinle

UĞUR ARSLAN / Suyun Öbür Yakası
Dinle

UĞUR ARSLAN / Son Hıçkırık
Dinle

UĞUR ARSLAN / Sen ve Ben
Dinle

UĞUR ARSLAN / Seni Sevmek Diye
Dinle

UĞUR ARSLAN / Nasihat
Dinle

UĞUR ARSLAN / Kavuşursak Biteriz
Dinle

UĞUR ARSLAN / Karagümrük
Dinle

UĞUR ARSLAN / Kanka
Dinle

UĞUR ARSLAN / Er Mektubu
Dinle

UĞUR ARSLAN / Deniz Feneri
Dinle

UĞUR ARSLAN /Çanakkale
Dinle

UĞUR ARSLAN / Biz Barışmayız Artık
Dinle

UĞUR ARSLAN / Beni Tanırsın Sen
Dinle

UĞUR ARSLAN / Beni Tanırsın Sen
Dinle

UĞUR ARSLAN / Beni Şimdi Vurun
Dinle

UĞUR ARSLAN / Benimle Yenidena
Dinle

UĞUR ARSLAN / Gurbet
Dinle

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu kadar güzel bü şiirr olurmu yaa?çok güzel ellerinize saglık şafak 410:(