18 Kasım 2007 Pazar

Yılmaz Erdoğan'dan Sesli Şiirler

YILMAZ ERDOĞAN / Büyüyorum
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Bu Yol Nereye Gider
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Bu Bahar Aşka Hazırız
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Bir Mevsimin Acı Gerçekleri
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Bildiğin Gibi Değil
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Beyoğlundan Dolma bahçeye
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Ben Yandım
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Başkalaşan Aşk
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Bana Kalan Saz
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Aşk Hayatı
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Ankara
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Alkol İkindisi
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Acil Şifalar
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / 14 Yedi Uyuyanlar
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Yaşayabilme İhtimali
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Yaşamak İçin
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Yağdıkça
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Sustu Yüzün
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Son Durak
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Sevgilim Yoksa Sen Sevgilim Olmayabilirsin
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Sana Bakmak
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Mevsimlik Şarkı
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Madem Ki
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Kızım Berfine
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Kendim ve Hepimiz Hakkında
Dinle

Kayıp Kentin Yakışıklısı
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Islık
Dinle

YILMAZ ERDOĞAN / Hepsi Bu
Dinle

Hiç yorum yok: