18 Kasım 2007 Pazar

Yıkık - Ümit Yaşar OĞUZCAN



Yıkık
Bugün yıkığım biliyor musun?

Ezginim, çaresizim, umutsuzum

Sancılıyım bırakma beni, insanlar kötü

Bırakma beni korkuyorum.


Bir deli otlar büyüyor içimde

Sancılıyım, yorgunum, kederliyim

Bu halini sevdim gitme kal

Çamurlar çirkefler içindeyim


Bir dayak yemiş adamım şimdi

Bezginim, kararsızım, yılgınım

Al götür beni o kayıp gecelere

Yeter ikimize yalnızlığım


Ümit Yaşar OĞUZCAN
Bu şiiri, Kıraç besteledi ve son kasetine aldı. Şarkıyı dinlemek ister misin? O zaman buraya tıklayınız

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok super bi şiir bütün şiirleri öyle ama kıraçla birlikte herkesin dikkatini çekti gerçi çoğu insan yıkık şarkısını ümit yaşarın yazdığını bilmiyo bunu bırakın kim olduğunu bilee bilmiyolar ee bu da yoplumumuzun ayıbı..kesinlikle çok iyi ve unutulmaması gereken bi şair saygıyla anıyorum